onsdag 30 januari 2013

Jag fyller tusen!

Men dra mig baklänges på en liten vagn, knappt har man firat den ena begivenheten innan nästa stora händelse inträffar.. Jag fyller tusen! (..tolv, nu)

Här slänger man upp en sida mest för att mamma ska kunna hänga med på turerna och kanske slippa oroa sig så mycket, och så drygt två veckor senare har den klickats fram mer än tusen gånger!

Visst, nu skickade jag ju länken till fler än mamma när jag väl hade börjat skriva, men om någon sedan skulle läsa (eller titta på bilderna gubevars) vet man ju aldrig så det här var ju helt fantastiskt! Jag hade inte direkt brytt mig om några andra funktioner än "Skriv inlägg" och "Lägg till bild" fram till nu men när jag nu sett den här sidan så många gånger så började ögonen vandra. Vad har vi här då.. Statistik.. vad kan den visa tro.. VA!?

Kolla!
Ja jägarns det här måste jag ju fira, vilken tur att jag (under den här resan faktiskt) lärt mig dricka vin på egen hand då annars hade jag behövt störa grannarna igen. De flyttar fö imorgon så nu har jag snart huset för mig själv igen. I ett par dagar, för sen får jag besök.

Det här med att tuta själv var ju förresten inte alls så svårt när allt kom omkring, faktiskt blir det nog en liten slurk nästan varje kväll här i skrivarlyan.. Rena konstnärsfasonerna. Men det blir nog roligare.. läsning så resonerar jag (bara därför).

Ge mig lite tid bara så har jag snart en adventsljusstake

Idag har jag jobbat och har således ingen spännande cykelutflykt att skriva om men en lunchfika med Matti blev det åtminstone. Av honom fick jag veta att det trillat in lite cyklister från CK08 i dagarna och kanske att jag försöker haka på där på fredag om det passar. Det beror lite på vad som händer imorgon, och det vet jag inte ännu. Inte kommit dit än, här tar vi det det lilla lugna.


Förresten, apropå skriverier igen, jag har hört att kommentarer inte fastnar här på sidan, några har lyckats, andra inte, och själv kan jag inte svara på dem. Så grattis till er som lyckats, jag vet inte varför det inte funkar för alla men jag är glad för de som slunkit igenom och hade gärna svarat om jag kunnat!

God kväll, och hjärtligt välkommen åter! Jag blir så väldigt glad att ni läser. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar